Friday, December 16, 2011

Hye peeps! :)



Assalamualaikum
Hello world! :D
Hehehe..Gambar kat ats uh nak sama ngan keadaan Tina skang ni la.Org tu pegang tangan dy.Tina pon pgg jugak..Sakit2 ni pon ada hati lagi nak menaip..hahaha..

FYI,Tina jatuh moto .. :( Tangan Tina sakit sgt ni.X leh nak lurus lagi.Tina try,sakit lagi..Semalam pgi mengurut untuk kali kedua.Orang tu ckp,sendi kat siku Tina lari sikit..Pastu dy p betolkan.Nak tahu macam mana.Macam korang patahkan kepak ayam KFC tu..Macam tu la dy buat kat tangan Tina smalam.Sakit!!!!!Tuhan saja yg thu mcm mna perasaan Tina masa tu.Tina menjerit + nangis smalam.Org ad je tngok Tina jerit.*peduli apa Tina.Org dh sakit*hahaha..

Pastu dah hbes mengurut tu,dy suruh bengkokkan siku Tina.Tina takot nk buat.Last2 dy p bengkokkan.Aduh!!!!!Sakit!!!!!Uwaaaa!!Masa tu Tina ketuk2 kepala umi Tina.Pastu umi pegang tangan Tina kuat2..Pegang je la..Kaki ada lagi..hahaha..Kesian umi Tina smalam.Menjadi mangsa kesakitan Tina.. ^^

Lepas habes sume,Tina kena makan telur kuning yang mentah2 tu..Mula2,geli jgk la nk mkn.Pakcik tu suruh mkn jgk,Tina pon mkn.Mula nk termuntah,pastu dh telan tu sedap jgk!haha..Ce korang try.?

Rasa macam nak call awak lha sayang!Tpi,sekarang mesti awak kat masjid an?hahaha..X jadi la awk. :D


No comments :

Post a Comment