Wednesday, December 28, 2011

Pergi sekolah lagi..



Assalamualaikum
Good Evening earthlings!!!
Now,I feel so sleepy..!Nak tido,tapi Tina x biasa tido tengahari..
Tina mmg benci kalau tido mcm waktu2 begini..Ntah kenapa..Tina akan sibukkan diri kalau rasa ngantok.Macam sekarang ni..Online!Lagi 1,kalau boring Tina suka mengunyah..X kira la ap benda pon..Hahaha #macammanatakbesar

Tadi pagi,pukul 8:30 Tina terima satu panggilan.Ntah no. spe.Tina x angkat la.Pastu dy call lgi sekali..Yang ni Tina angkat.Tngok2,Kak Fazilah call.Senior Tina..Dia soh dtg sekolah.Ajak Ikin ngan Husna sekali..Tina pon tepon la dua orang tu.Guess what,dyorang pon sama ngan tina.Baru bangun tido..Hahaha..Kakak tu soh pergi pukul 9.Kami p pkul 9:50..Hahaha..

Pergi2,x thu nk buat apa..Kami pergi la cari cikgu.Cikgu ckp tolong bwk budak2 f1 'tawaf' satu sekolah,pukul 12 nnti.Tngok jam,baru kol 10 lebih.Aduh!!X tahu nk buat apa sebelum kol 12 tu..Jadi tunggul kayu la kat wakaf tu..

Pastu kol 11:30,cikgu dah panggil dah..Kami jadi model nyanyi kat dpn budak2 tu..><Huhuhu..Nseb la nyanyi kat dpn bdk2 tu je..Hbes sakit tekak kami..

blablabla...Pastu bwk budak2 tu 'tawaf'.Then balik..
#sorrymalasnaktaippanjang2

p/s:Malam ni nak buat homework ngan Ikin n Husna. :D


No comments :

Post a Comment