Tuesday, January 24, 2012

Paris oh Paris ! :)



Hello hello hello!
LE T'AIME !Who ?No one okay!Im SINGLE now.I repeat,SINGLE!
Ignore the word at the picture.X de kaitan pon..

Huhuhu..Tina teringin sangat nak pergi kat atas tu.Tengok je la wishlist Tina tu.Salah satunya ialah PARIS!!!Tina nk pergi bersama orang yang Tina sayang a.k.a my husband!*ececeh!Gatai kau Tina!*Hehehe!! X pe la..Bukannye selalu..

Why I want go there?X de sbb yg specific la.Since standard 4 Tina pasang angan2 nk g Eiffel Tower ni .Org len nk gi Mekah.Tpi Tina nk g Paris.Haishh !Apa da..!Okeyh2..Kalau ada rezeki Tina pgi dua2..For sure la Paris top 3 tempat yg Tina nk g.. :) Tina tahu,ramai lagi yang mau pgi ke sini.Tina blogwalking tngok wishlist,PARIS.Bw lagi,PARIS.Bw lagi,header gmbr Eiffel Tower..Arggghhh!Geramnye x dpt pgi! =.="

Spe nk kawen dengan Tina,bwk Tina g PARIS !Hahahaha*konfem x de sape nk*..Melalut kjp..
Btw,skang dah pukol bpe?4:24 a.m ?OMG !Tina x tido lagi!I'm back to my old life.Slalu tido time kol 4 5 pagi..Kadang2 terlajak sampai kol 7 .Itu kalau waktu cuti la..Waktu sekolah,ngantok awal la..

Sambong cer balek psl Paris.Sebenarnye ada apa lagi ea kat Paris?Tina tahu,ada Eiffel Tower je..Haha!!Kampung2 yg dkt ngan umah Tina pon x thu,ni nk thu kat Paris yg jauh beribu ribu ribu ribu batu tu?!Ceh!Dlm mimpi je la..Dari segi makanan macam mana ea kat Paris tu?Ntahla..Paris merupakan tempat yang paling famous sekali ketika musim cuti sebab ramai orang bercuti ke sini..Betol x betol x betol x ?hahaha..

Lagu kat blog Tina dh bertukar!Fifteen by Taylor Swift..I choose this song because my age is 15 this year! :D .Not other than that.This song is slow n very nice to hear .Feel very peaceful! Sorry for my awful English..Okeyh.I'm sleepy now.Bubye!See u later!

Je T'aime is ILOVEYOU !Tina tengah dalam proses belajar bahasa asing. XD Nak join?Boleh aja!Pgi bkk google->translate kat ats uh..What?So easy !Selamat mencuba! :)


No comments :

Post a Comment