Monday, March 12, 2012

Kenduri oh kenduri



*abaikan picture ini.Rindu dy sgt2!*
Apa khabar semua?Oke,bagos la kalau macam tu ..Sudah 2 hari an Tina x update blog?Kalau x silap la an.X ingat dah bila kali terakhir tulis ..Mood malas n busy datang secara mengejutzzz !!Hahak!! Act,Tina sign in je blog.Tapi x bwt apa pon..Tekan je nk bwt post,last2 x berbuat jugak.Hari ni baru berkesempatan nk bwt ..Hehehe..

Semalam Tina g kenduri kat Kedah .Rumah adik beradik Tina la jugak.Mula2 tu,Tina x nak pergi sebab Tina ni memang jenis x suka pergi kenduri.Tapi,umi paksa jugak sbb rumah adik beradik.Nanti,x kenal adik beradik pulak..(kata umi la) Tina pon ikot la..X lama pon nak sampai umah dy.Dalam sejam lebih sampai..Balik je lama sebab traffic jam + hujan =sampai lambat .*formula baru* Sampai2 ,sesat pulak tu..Haishh..Nasib2..Pastu,call mak tam Tina tanya rumah dy kat mana.Alhamdulillah sampai jugak kat umah dy.

Perghh!Gile sesak tempat parking dy..Maklumlah,rumah kat kawasan padi.Memang mampat la jalan tu ngan kereta keluar masuk.Siap ada RELA lagi tu jaga..Then,kami pon menjamu selera kat bawah khemah.Mula2 Tina dh risau dh nak makan apa.Iye la kan,kenduri selalunya jamu nasi.Tapi!!!!Nasib baik ada mihun tomyam.Errr,betol ke tu?Entahla..Kuah dy tomyam n letak mihun.Jadi la mihun tomyam!Hahaha!!Tina makan tu je.Plus,ada cendol sekali.Memang sedap la cendol dy.Nak tambah lagi semangkuk,dh tutup dh khemah cendol tu..Hurmmm..X dpt nk tambah ..Tina pon bedal adik Tina punye cendol hahahahaha *evil laugh*

Then,kami pon balek.X sempat nk jumpa sepupu Tina,Najah tu..Otw balek ni la muncul formula tadi,traffic jam + hujan =sampai lambat..Lebih kurang kol 6:45 petang tadi Tina sampai umah.Okey,sudah habes cerita ..Bubye .
Esok Vanila Coklat episod akhir ! X sabar nak tunggu.


2 comments :

  1. macam my mom la ,
    konon nye nk kenal dgn sedare ,
    tp hampehh tak kenal ,
    hehe :D

    ReplyDelete
  2. @amy :hehehe ..Itu la.TiNa x suke pergi kenduri ><

    ReplyDelete