Saturday, May 5, 2012

Happy Saturday!

Nyum nyum!sedapnye!!

Apa khabar blogger(s) ? Tina tengah sakit perut ni..Laparrrrrr!!Perut ni tengah nyanyi lagu BOYFRIEND ni!Ha,btw ,Music Video Boyfriend by Justin Bieber dah kuar semalam..Korang dh tengok??Kalau x tengok lagi,pergi la tengok.(excited lebih ni..Belieber la katakan)Hahaha!! So,how ur plan today?My plan is...Nak bwt folio Sejarah n Geografi.OMG!!Bayangkanlah,dalam masa seminggu je nk siapkan dua2 folio tu.Tu belom campor kerja sekolah lagi.. 14/5/2012 ni mid term exam! Bukan 21/5/2012..Haishhhh!!Pehal la cpt sgt??!!!

Sekolah korang dah start dh sukantara?Sekolah Tina,terpaksa delayed !Hahaha,disebabkan hujan yg x berhenti henti..Sepatotnye,sukantara hari Rabu n Khamis hari tu.Tapi hari Rabu hari tu,hujan dari pagi sampai la petang sikit.So,padang pon becak la..Tangguh la jawabnye.Pastu hari Khamis..Khamis tu pon hujan gak dari pagi.tapi panas balek tengahari tu..Announcement dh dibuat dh pagi tu.."SUKANTARA PADA HARI INI DITANGGUHKAN OLEH KERANA..........." Kami dalam kelas pon, Hoooorayyyy !!! Hahahaha!!! Hebad kan kami?Kanak-2 ribena la katakan..

Hari Ibu nak dekat dh..Hari Guru pon nak dekat dh..Hari Ibu 13/5 ni n Hari Guru 16/5 ni..Disebabkan pengawas ialah jawatan tertinggi di sekolah selepas guru,kami kena sediakan semua aktiviti masa hari guru nanti..Tina jadi AJK Permarkahan..Yg jadi AJK-2 ni x boleh maen nanti ..Tapi,tetap sama jugak..Murid2 form 5 sje yg boleh main..Yg len sume tengok!!Hahahaha!!X sabar nk tengok cgu2 maen..Mesti kelakar XD

K,la .Tina nk bersiap pergi pekan!Bubye!!Perot dh sakit dh ni..Anyeong!



8 comments :

  1. haha , aku da tgok da klip video tu semalam dlm tv . best :D

    ReplyDelete
  2. Seksi gile pompuan2 dalam klip video dy!

    ReplyDelete
  3. tawu x pe . ramai beno pmpuan . klip video tu social sikit kan . :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha,geli aku tengok perot depa!!

      Delete
    2. muahahhaha . sape suruh hg tengok ! aku tengok muka jb jee tak pandang tempat laen dah . haha XD

      Delete
    3. Hang ni kan!Aku tengok je muke JB tu ..Makin hensem! :)) Cme..Aku jeles kat pompuan uh ..

      Delete
    4. Gateyyy ! bhahahahaha ^O^
      JB memang hensem un , tp aku tak laa jelez cm hg . Kah3

      Delete