Tuesday, June 19, 2012

Surprise ?


Just a short entry..Please take some coffee here..Coffee ada kat atas tu..Hehehe..Okay,let's begin my story..Tadi acara akhir..Perempuan B rumah Syahbandar ramai x datang..Lima orang je datang..Yang x datang tu semua masuk acara lari..Uhh ! Tahu dh..Semua liat n mengelat bila acara lari ni.. So , Tina ganti la 4x400 meter tu..Wah ! Tina x lari pon ..X sempat nak lari..Pelari pertama ,KA*nama kami panggil* jatuh..Baton x sempat sampai kat pelari no.2..Selamat! :)
Sebelum pergi kat lorong larian 4x400 meter tu,air mata dh turun dah..Takot punye pasal..Kencing pon terpaksa tahan tadi >.<

Tapi,Tina nak lari jugak..Lepas tu acara 800 meter pulak..Apa lagi ,Tina ganti la yg x datang tu..Still rasa takut lagi..Sejuk tangan Tina ni..Kalah Genting Highland tu *hiperbola* . 800 meter , 2 1/2 padang..Unbelieveable ..Tina dapat no.2 larian 800 meter tu..Orang semua x percaya..Tina lagi la x percaya yang Tina boleyh kalahkan atlet2 laen..Dyorang tu laju lari!Pengetua pon turun padang jerit nama Tina..Ikin,Husna,Syafiqah,Kak Fazilah n ramai lagi..Tapi..Tina x tengok pon dyorang..FOKUS ! Ikin pnye la marah sbb Tina x pandang tepi pon walaupon sedikit..Sorry la kawan..Tina x mampu nak tengok hang..Nnti aku gelak non-stop! XD

Pening woo sampai umah tadi..Balek2,trus masok bilik air..Cuci kaki yg hitam ni..Pastu baring sekejap kat dalam bilik untuk hilangkan pening ni n x mandi2 lagi sampai sekarang ni..Hehehehe..K bubye !


No comments :

Post a Comment