Wednesday, December 12, 2012

12/12/12


Apa khabar korang? Sihat? Alhamdulillah kita dapat hidup lagi di dunia ini :)
12.12.12. Beautiful number! Baru cadang nak kawen tarikh2 macam tu. *berangan kejap* hikhok.

Pada tarikh ini, x banyak berlaku kepada Tina. Tina dapat tahu hari ni adik tut tut sunat. Hehehe. Itu je kod yg berlaku pada tarikh ini. Hari ni Husna tido umah Tina :) Gossip time!!! Hahahaha

Btw, semalam birthday Miera. Semalam Tina memang nk bwt entry special kat hang tapi elok bukak dashboard, benda laen pulak jadi. Hehehehe. Hari ni je lah Tina bwt entry tu :)
Happy Birthday to you! You are getting older :p
Tahun depan tarikh birthday hang cantik la weyh! 11.12.13. I like that number! So special :D Untunglahh...
Tina punya number pon apa kurangnye. 13.1.13. Cantik x? *cakap cantik kalau x Tina lempang hang!* XD Hahahaha.. Just kidding ye Miera.Jangan terasa pulak ye belated birthday girl :)
Apa2 pon, Tina harap semoga hang panjang umur dan dimurahkan rezeki. Always happy beside your family. Don't give up if you are fail *speaking sikit* :3 Jangan selalu menangis. Hehehehe. Ni special untuk hang Tina bwt :)




No comments :

Post a Comment